Re: Fic 503+ - Cache

Autor: AP (pasek_at_NoSpam.kki.net.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 17:52:49 MET

On Mon, 26 Oct 1998 08:06:29 GMT, Anmar <maran_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
wrote:

>Witam,
>Sorry, ze tak pozno, ale grupy i poczte przegladam teraz jedynie :-(( w
>poniedzialki, wtorki i srody...

Zaden problem

>W biosie jest napewno taka opcja, jesli dobrze pamietam ma w nazwie 3T i
>jest u gory ekranu. Ustawienie Disabled ustawia w szybszym trybie, co
>ciekawe ja mam pamieci PC100 i zmiana trybu pracy L2 na write-though
>zwalnia system... W Sandrze mam przy tescie pamieci wskaznik 154 (PMMX
>2,5x100 i PC100 ustawione na 100).
>PS Podziekowania za wiadomosc o tym co zmienic w Bios-ie dla T.Zon.

Sustained 3T Write - nigdy bym nie wpadl ze to sie tak nazywa :-)
Dzieki!
A co do szybkosci pamieci to ja mam na razie przedpotopowe FPM wiec
nie ma co porownywac...

Aleksander Pasek
mailto:pasek_at_NoSpam.kki.net.pl