Re: Jaki monitor 17 do 1500 zl

Autor: Zbigniew Nowacki (zbyszek_at_pegaz.bptnet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 16:14:03 MET

L.S.W wrote:
> w tescie: Moj 5GT na pewno nie jest, a nie jest to pierwszy egzemplaz
> poprzedni to byla
> dopiero tragedia.
> Na marginesie: z moich obserwacji wynika za kupno ADI to jest loteria :(

Moze i tak. Mam ADI 5P i nie narzekam na ostrosc, ale za to mam
interesujace interferencje, wygladaja jak linie pola magnetycznego,
widoczne lepiej na jasnym tle (szarym,zielonym). Nie przeszkadza, ale
nie mile. Sprzedawca kontaktowal sie w tej sprawie z Vadim i otrzymal
odpowiedz... ze to dopuszczalne.
Moze lepiej bylo kupic philipsa ? (chocby 105b za te cene). Ale Adi moze
sie podobac - zewnetrznie.

Zbyszek N.