Re: Voodo i Voodo II

Autor: Creavis (creavis_at_promail.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 15:44:10 MET

Kleszcz wrote in message <3630a5d0.0_at_news.vogel.pl>...

>darowac.
>wydawac
>kase [np.
>np. od
>>

>Moim zdaniem najlepiej poczekać na RiveTNT. Wyniki testów są...są
>oszałamiające. A do tego cena podobno ma nie być aż tak zabójcza jak
>mi się do tej pory wydawało(<1000zł). Cóż póki co pozostaje mi się
>męczyć z
>S3Trio:-(

sam pewnie doloze rive tnt do tego sli, ale te "oszalamiajace" testy nie pokazuja przewagi TnT (chyba ze mowimy o rozdzielczosciach powyzej 1024x768 ktorych v2 po prostu nie wspomaga, albo o prymitywnych gierkach d3d-w sprawach bardziej skomplikowanych-sli zostawia rive daaaaleko w tyle). natomiast wspolczynnik szybkosc/cena zaiste jest doskonaly!