Re: Upgrade modemu!

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 15:59:15 MET DST

Tue, 20 Oct 1998 13:34:37 GMT, "Krzysztof Jagiełło"
<kjagiell_at_supermedia.pl> napisał(-a):

>Czy podczas upgradowania modemu przerwa w zasilaniu może spowodować
>trwałe (kosztowne w naprawie) uszkodzenie modemu, czy tylko to jest wybieg
>serwisu, który chce zarobić. Modem to Zoom K56 Flex zew. model 2849A.
Może spowodować. Aby nowy "firmware" został umieszczony w pamięci
modemu musi być specjalny wykonywany program w modemie. Jeśli padnie
zasilanie, to zawartość tej kości może być nieokreślona i modem po
prostu nie będzie pracował.
Zasil komputer przez UPS, to nie powinno być tego rodzaju problemów.
>Moje pytanie dotyczy jeszcze jednej sprawy, ile taki zabieg resetu epromu i
>włożenia nowego firmware może kosztować u kogoś niezależnego.
Ze trzydzieści złotych. Może mniej.

--
Jarek Andrzejewski