Re: Czy dysk mozna zamontowac do gory nogami ?

Autor: Grzech (grzech_at_webmedia.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 11:25:02 MET

Xylodius napisał(a) w wiadomości:
<70t2v8$fgaa$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...
>CZe,
>

>Mam problem jak w temacie. Normalnie dyski leza sobie plasko
>elektronika do dolu. A jesli chce zamontowac dysk do gory nogami, tzn.
>elektronika do gory ? Czy dysk po paru godzinach rzeczywiscie padnie,
>tak jak pisali w Chipie ?
>

>THX,
>

>Xylodius

a kto powiedzial ze do gory nogami to jest elektronika do gory ??? :))

a tak na powaznie trzeba dyski montowac tak zeby byly albo pionowo albo
poziomo.
nie wiem jak teraz ale jakies 2 lata temu w jakiejs instrukcji od dysku
czytalem ze dopuszczalna odchylka max 5% od poziomu albo od pionu.

pozdroowka,
Grzech
grzech_at_webmedia.pl