Re: Czy dysk mozna zamontowac do gory nogami ?

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 10:41:35 MET

Hej

Xylodius wrote:

> CZe,
>
> Mam problem jak w temacie. Normalnie dyski leza sobie plasko
> elektronika do dolu. A jesli chce zamontowac dysk do gory nogami, tzn.
> elektronika do gory ? Czy dysk po paru godzinach rzeczywiscie padnie,
> tak jak pisali w Chipie ?

Mozna sie spierac.

Widzialem srodek autentycznego Hujlett-Packarda (Vectra), w którym
Quantum mniej wiecej roczny chodzi brzuszkiem do góry, a nie ma mowy o
pomylce, bo firmowe kable sa tak powyginane i posklejane, ze inaczej
wsadzic sie go po prostu nie da.

Oczywiscie to co dziala dla Quantum niekoniecznie musi dla np. Seagate.
Fujitsu podobno zdychaja w moment.
Widzialem kilka razy Caviary wsadzane na plecki w sytuacjach nagłych i
interwencyjnych i wszystkie przezyly, ale wiecej niz kilka godzin na
pewno tak nie chodzily.

Oczywiscie wszystko zalezy od modelu (im starszy, tym mniejsza szansa),
ale ogólnie lepiej nie eksperymentowac.

Zdrówkot
GG

--