Re: Virge GX 4 MB czy warto ?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 00:00:14 MET

On Sat, 24 Oct 1998 20:41:46 GMT, "fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Komputer
>Jezeli potrzebujesz karty do gier i wazna jest dla ciebie cena to proponuje
>jakas karte na INTEL 740 kosztuje okolo 200zl (wersja 8mb) a wydajnosc ma
>bardzo dobra, oczywiscie pod warunkiem posiadania plyty pod SLOT 1, bo pod
>Socket 7 nie bardzo po pierwsze dlatego ze sa klopoty a po drugie plyty
>Socket 7 maja gorszy transfer do pamieci co potrafi ten akcelerator
>skutecznie zwolnic.

Ja tez proponuje i740. Wczoraj kupilem wersje 4MB za 145 zl.
Co do Socket 7 to sie nie zgodze. Ja mam K6 2 i w/g mnie chodzi bardzo
dobrze. Nie wiem co dokladnie zwalnia go na Socket 7
Klopoty sa tylko z Via Apollo, ale jest patch do AGP na stronie via i
teraz dziala idealnie (na alladin-ie tez dobrze dziala).
Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl
       gsawicki_at_kki.net.pl