Re: Viper 330 + win98 PL potrzebna pilna pomoc !

Autor: Robert Szudyga (bob_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 20:54:11 MET

Tomasz Matuszewski napisał(a) w wiadomoœci: <362E4262.4CC3D61_at_psi.net.pl>...
>Czesc !
>
>Czy ktos moze ma taki sam problem i moze go rozwiazal
>Otoz karta graficzna pod win chodzi OK ale uruchomienie czego kolwiek
>3d powoduje czarny ekran i totalny zwis kompa aaaa plyta to fic 503+
>via agp gart w ver 2.5 od plyty zainstalowany
>Przypuszczam ze to wina drajwera grafiki ( ver 4.10.01.0128 nowszej nie
>znalazlem ) probowalem z wersja dal PCI i AGP za karzdym razem tez sam
>efekt karta w 3d czyli w grach itp chodzi jedyni na starowniku od
>szkalarni ale ......... cholernie "smieci" nie jest to wina karty
> [...]

Niestety od dzisiaj mam ten sam problem.
Jeszcze wczoraj po WIN98 angielskim wszystko bylo OK (i na starym sterowniku
i na nowym).
Ale wpadlem na "bardzo" madry pomysl, zeby zainstalowac sobie polskie
Windozy, a przy okazji z'upgradowalem BIOS do Vipera.
I tutaj niespodzianka: Na nowym sterowniku (z nVidii) sie wiesza , a na
sterownikow Windozy smieci.
Ustawienia w BIOS'ie sa OK (bo przeciez jeszcze wczoraj bylo wszystko w
porzadku).
Teraz jeszcze musze sprawdzic czy to wersja Windowsa czy upgrade BIOS'u
karty.
Prawdopodobnie to drugie, bo po upgradzie nie pokazuje juz sie wersja BIOS'u
karty przy wlaczaniu kompa.

Jesli ktos rozwiazal ten problem to prosze o sugestie (bo zaraz trafi mnie
szlak).

Jezeli jest to wina upgrad'u to ciekawe czy taka "usterke" obejmuje
gwarancja ???

Pozdrowienia
    Robert Szudyga
    bob_at_zeus.polsl.gliwice.pl