Re: Teac 24

Autor: domingo (domingo_at_zak.p.lodz.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 17:54:19 MET

> Tak ale tylko z wersją A, mój 532E ściąga prawie x12 natomiast 532EA kumpla max x4.2.

takiej informacji potrzebowalem pol roku temu ! :((

po wielu poszukiwaniach udalo mi sie kupic zachwalanego TEAC-a 24x,
wiedzac ze sa 3 wersje, ale nikt ni potrafil sprecyzowac czym dokladnie
sie roznia ...

mam wersje EA i z zalem stwierdzam, ze zwykle LG-i ripuja szybciej i
dokladniej - moj nigdy nie rozwinal wiecej niz 4.5x

pewnie wersja EAK jest jeszcze gorsza :)))

pozdrawiam, mlody