Re: galwaniczna separacja na laczu sieciowym ???

Autor: domingo (domingo_at_zak.p.lodz.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 17:44:55 MET

> Karty sieciowe które widziałem zawsze miały separację galwaniczną.
> Paweł

teoretycznie - pewnie tak ... ale okazuje sie, ze pojemnosci miedzy
laczem a masa komputera sa za duze :(

chodzi mi o to, ze na laczu BNC mialem problemy z kartami dzwiekowymi,
trudny z reszta do zlokalizowania :( po prostu "swierszczyly" od czasu
do czasu i pojawialy sie dziwne pojedyncze trzaski w niespodziewanych
momentach)

doszedlem do tego, ze po masie karty dzwiekowej plynal prd bladzacy z
petli zamykajacej sie wlasnie po sieci energetycznej i laczu sieciowym,
jak sie okazalo chodzilo o czestotiwosc sieci powodujaca w przetworniku
D/A rzeczone "swierszcze"

teraz mam lacze skretkowe i DUUUZO jest lepiej, ale tez sie zdarza,
dlatego szukam calkowitej separacji

moze ktos ma jeszcze jakies inne pomysly ???

pozdrawiam, mlody