Re: Komu TnT, komu V2?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 14:23:22 MET

On Sun, 25 Oct 98 01:54:11 +0100, "roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>A ja myślę, że jednak standardem stanie się OpenGL... I to raczej prędzej
>producenci gier dostosują sie do różnorodności sprzętu niż odwrotnie.

A ja sadze ze jednak nie - OpenGL jest marginesem nawet w stosunku do
glide. Ile gier korzysta aktualnie z OpenGL'a? 5? I jakos niewiele
nowych sie zapowiada - pod tym wzgledem d3d bije OpenGL'a na glowe. A
co do producentow gier - to wlasnie oni wymusili OpenGL wiec nie sadze
zebys mial racje ...

Pozdrowienia

Vindex