driver dla myszki PS2 w DOS - juz wiem!

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 12:51:32 MET

witam,

jakiś miesiąc temu pisałem o problemie z myszką ps2 (M$ IntelliMouse) w DOS
7.1. Otóż każdy driver powodował jakieś 30%-owe przycinanie systemu podczas
ruchu myszką. Nie pomogły przysyłane przez Was drivery.

No i szperając przed chwilą po twardzielu po wczorajszej instalce w98 i
wszystkich aplikacji (również intelli mouse) znalazłem driver Microsofta,
który działa OK ! W prostych testach typu landmark czy sysinfo przycinanie
systemu jest poniżej 1%, czyli po prostu powodowane jest generowaniem przez
gryzonia przerwania. Podobnie zresztą było, gdy miałem myszką na COMie.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to na priv.

Pozdrawiam
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl
http://welcome.to/pkam