Re: HP DeskJet 520 - czyzby smierc naturalna ??

Autor: Artur R. Stuczynski (agat_at_profex.com.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 13:06:14 MET

Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin wrote:

> Jak to pomoze, to drukarka zaczela sie tak dziwnie zachowywac, po
> probie podlaczanie jej do drugiego komputera (oczywiscie robil to moj
> ojciec, ktory nie ma zbytnio o tym pojecia) ... wlasnie z tym drugim
> komputerem zaczela taki migac ... a po ponownym przylaczeniu do

Obawiam się, że papa podłączał kable przy włączonym komputerze i/lub
drukarce i mógł popalić w niej porty.
Opisane przez Ciebie objawy mam u siebie (identyczna drukarka) przy
wyłączonym komputerze - drukarka w ten sposób sygnalizuje brak
połączenia. Przed spisaniem jej na straty sprawdziłbym jeszcze kabel
centronix.

--
Artur R. Stuczyński
mailto:agat_at_profex.com.pl