Re: Bus Mastering

Autor: Jacek (MAXfigaro_at_promail.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 01:26:11 MET DST

On 23 Oct 1998 14:20:59 +0200, smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik -
listy dyskusyjne) wrote:

>On Thu, 22 Oct 1998, Waldemar Czernichowski wrote:

<ciach>
> Drivery bus-master W98 nie robią znacznie istotniejszej rzeczy:
>nie mogą "znaleźć" dysku, który nie jest ustawiony w BIOS.
> Cały czas wykorzystuję ten mechanizm do rozwiązania problemu
>"dysk w szufladzie a zmiana literek partycji po wyjęciu".

Mam w98beta eng i jakoś u mnie to działa. Zastanawiająca jest inna sprawa.
Mianowicie na drugim kontrolerze jako master (na slave jest CD) podłączyłem
Seagate 1GB bez rozpoznawania w BIOS. Pod windą dysk się rozpoznaje, mogę
go czytać, zapisywać formatować itd. Żaden program nie zgłasza sprzeciwu.
Jeden jedyny Disk Doctor z NU 3.0 pisze, że partycja taka to a taka może
nie być skonfigurowana poprawnie i zatrzymuje się. Jakieś sugestie ?

JK.

--
Pozdrowienia.
Usun MAX zanim odpowiesz lub uzyj adresu: figaro_at_promail.pl