Re: Niebieskie CD i starsze CD romy

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 11:18:28 MET DST

Dnia Fri, 23 Oct 1998 07:33:52 GMT, "Bartłomiej Dziedzic"
<barool_at_friko5.onet.pl> napisał(a):

>Witam
>
>Faktem jest że starsze konstrukcje CD nie czytają lub czytają z błędami
>niebieskie płyty CD ROM.
>Ostatnio jeden facet w pewnym sklepie nawciskał mi, że niebieskie CD ROMY
>zapanowały na rynku i kupienie innych będzie niemożliwe.
>Czy faktem jest że producenci czystych płyt odchodzą do innych barwników?
>(podobno niebieski zapewnia największą trwałość)
>Może ktoś z Was ma jakieś informacje na ten temat
>
>Mam strego ale jeszcze jarego Warnesa 10speed i szkoda mi wywalać go na
>śmitnik jak sugerował ów sprzedawca.
Dziwne.... IMHO zależy to głównie od firmy a nie "starości" CD-ROMa
Ja mam x4 Creativa (nota bene Panasonic a dokładniej Mathita czy jak to
tam) i czyta spoko (i chyba najlepiej ze wszystkich CD-R'ów)

Jak nagrywam to tylko na niebieskich
>Pozdrawiam
>Bartek

Pozdrówka

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
Galeria samolotów                        |
http://planes.koti.com.pl/               |