Re: Verite 2100 + V2 ???

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 09:28:51 MET DST

Przemek Szuba <szuba_at_kompit.com.pl> napisał(a):

> Hejus bracia w Pececie :)
>
> Mam pytanko - czy w ogole jest sens laczenia Voodoo2 z Rendition v2100
> (V2 - Viewtop, v2100 - Diamond)?
> Na takim oto przykladowym sprzecie:
> P233 MMX (FIC 503+)
> 32 RAM,
> monitor - Samsung 15GL,
> hdd - Quantum Fireball EL7,6A
>
> Zastanawiam sie nad qpnem V2, dlatego tez bardzo prosze o opinie na
> temat symbiozy tych dwoch kart. A moze w ogole dac sobie z nimi spokoj i
> kupic Svage3D ?!

Rendition (chyba) upadł więc kupowanie kart na tym chipie mija się
raczej z celem, lepiej już kupić samego Matroxa G200 lub coś na Rivie
TnT a jeśli koniecznie do V2 to może Matroxa G100 lub coś na Rivie128
?

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET s.c. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...