Re: HP DJ 720C a w98

Autor: Bartek Obojski (barteko_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 00:52:18 MET DST

Maniu$ wrote:

> Czemu moja nowa drukarka robi błędy w Wordzie 97 pod win98
>
> --
> _________________________
> Marian Brodecki
> Maniu$
> Brzeziny, Polska
> maniub_at_mp.pl
> www.kki.net.pl/maniub
> _________________________

Witam !

Moj znajomy mial taki sam problem.
Drukarka: HP LJ IIP +
W win95 + word6 - wszystko OK
w win95 + word z pakietu office97 professional - drukuje tylko pol
strony i pisze ze drukarka ma za malo pamieci. (z reszta obejrzj moj
post sprzed tygodnia)

Wiem ze gosc problem rozwiazal ale dotarlo to do mnie przez osoby
trzecie wiec dokladnie nie wiem jak (chyba poszedl po najmniejszej linii
oporu i dokupil pamiec do drukarki bo to chyba tanie ???)

Jak by co to pisz na priva i moge sie goscia dopytac

BArtek

e-nail: barteko_at_polbox.com