Re: Padniete dyski

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 00:28:26 MET DST

Wojtek wrote in message <36308D2A.166A_at_kis.p.lodz.pl>...
>Mam dwa padniete dyski.
>Padly naraz w momencie dolozenia jednego do drugiego i to w ten
>sam sposob.
>Pierwszy to byl WDC 2340, a drugi to fujitsu scsi 2GB
>Szkoda troche tego fujitsu.
>W serwisie mowili, ze prawdopodbnie zostala pomazana jakas specjalna
>sciezka na ktorej zakodowana jest geometria dysku. Nie udalo mi sie
>zapuscic formatu niskiego poziomu. Nalezy tam wpisac jakis Command
>string o ktorym nie mam zielonego pojecia. Slyszalem kiedys plotke
>ze byl ktos kto naprawial takie dyski, a rozpoczynal od rozmagneso
> [...]

ROTFL - jakbys tak zrobil - zegnaj sie z dyskiem i to NA ZAWSZE !!!!
Uszkodzenie servo information, czyli rozmagnesowanie (co mi sie tez nie
wydaje
prawdziwe, jako ze dysk jest zamkniety w puszce Faraday'a) rowne jest
wywaleniu dysku do smieci. Chyba, ze gosc ma specjalny glosnik (pewnie
Tonsil)
ktory kasuje tylko dane, a servo nie. :))) Moze byc walnieta elektronika
(nie probowales
wlaczyc tego scsi do portu IDE lub odwrotnie ?), ewentulanie moze byc
oszkodzone wlasnie
servo information, ewentualnie sciezka zerowa. Napisz mi na priva dokladnie
co sie dzieje,
moge pomoc.

Xylodius