Re: DVD

Autor: Waldemar Czernichowski (wuwuce_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 22:03:06 MET DST

potrzebujesz dekodera MPEG-2. I tu masz 2 wyjscia software`owy (jezeli
masz silny procesor- tak np PII 300-350 albo Celeron na 400Mhz)
ale to nie daje Ci np dzwieku AC-3 (a i tak trzeba miec sprzet zeby to
odtworzyc ...) i sprzetowy - np Creative DXR2 albo Vivatec real magic.
polecam Creative.
pozdrawiam
waldek