Re: Dobra obudowa

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_saxon.ant.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 17:23:23 MET DST

Waha <waha_at_polbox.com> wrote:
: Czesc

: Chcialbym zmienic swoja obudowe ale poniewaz mam plyte AT z ktorej jestem
: zadowolony nowa obudowa bylaby takze AT (bo czy w obudowach ATX mozna
: urzywac plyt AT).
Jezeli plyta glowna bedzie pasowac do obudowy, to wtedy:
Jezeli plyta ma wyprowadzenia do zasilenia ATX - tak.
Jezeli wymienisz zasilacz na AT - tak.

: Mam wiec prosbe do grupowiczow : czy ktos moglby polecic
: mi jakas dobra obudowe najchetniej w formacie case.Z gory dziekuje za
: odpowiedzi.
Zapomniales powiedziec w jakim miescie - na tak postawione pytania
jedyna sensowna odpowiedz to: "Mozesz kupic obudowe w firme <XYZ>,
znajdujacej sie na ulicy IgrekaZeta Numer X. Obudowa nazywa sie tak a tak."
Inacze z udzieleniem odpowiedzi beda pewne problemy, bo co Ci da informacja
ze np. ktos w Kielcach ma fajna obudowe green firmy Krank-Krunk-Pank? Chyba
nie pojedziesz do Kielc i jej nie kupisz, a najprawdopodobniej w Twoim
miescie jej nie znajdziesz.

Pozdrawiam,

                                        Krzysztof Oledzki