Re: Chrzaniony Kawior

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 14:26:28 MET DST

On Thu, 22 Oct 1998 18:16:50 GMT, event horizon <nth_at_dione.ids.pl> wrote:

>czy seagate 4.3gb to porzadny twardziel? przez pewien czas uzywalem
>seagate'a 1.2gb i dzialal bez zarzutu.. ten 4.3 ma byc jako glowny dysk do
>nowego kompa, bedzie na nim linux i w98.

Jeżeli to Medalist Pro, to porządny. Zwykłe Medalisty są z lekka
beznadziejne. Ale polecam Quantumy EL - bardzo ciche, niesamowicie
szybkie (chyba szybsze nawet od Medalistów Pro) i raczej bezawaryjne
(nie mam tu wielkich doświadczeń, ale na trzy Quantumy wszystkie
chodzą do dziś, a na 5 Seagatów Medalist tylko jeden przetrwał ponad rok).