Re: Niebieskie CD i starsze CD romy

Autor: Adam Kazmierski (adamk_at_anna.swk.med.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 12:35:55 MET DST

> Faktem jest że starsze konstrukcje CD nie czytajš lub czytajš z błędami
> niebieskie płyty CD ROM.

to chyba ze masz brudna optyke lub zle finalizowane plytki ...a raczej masz
za dooza moc lasera i trza podkrecic nie co opornik montazowy w czytniku aby
napiecie nie bylo za wysokie, co powoduje reflexowanie promienia przed
foto-dioda ...

> Ostatnio jeden facet w pewnym sklepie nawciskał mi, że niebieskie CD ROMY
> zapanowały na rynku i kupienie innych będzie niemożliwe.
> Czy faktem jest że producenci czystych płyt odchodzš do innych barwników?
> (podobno niebieski zapewnia największš trwałość)

> Może ktoś z Was ma jakieś informacje na ten temat

gostek p... glupoty ... wszystkie mozna dostac ... hehe ... BTC (te
przezroczyste) ... srebrne ... zolte ... zielone ...no i niebieskie ...

--
Adam "ExploRa" Kazmierski / COLOR7
adamk_at_anna.swk.med.pl | http://www.swk.med.pl/~adamk/