Re: Asus P2B + Celeron 333A

Autor: Patriot (patriot_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 11:58:21 MET DST

>Nic z tego. Blokada mnożnika na poziomie 5x. Z resztą 5x83 da systemowi
ogólnie
>większą wydajność niż 4x103 (szybsze taktowanie złączy ma większy wpływ na
>prędkość całego systemu niż taktowanie ramu).

hmm..tego to nie widzialem,wydawalo mi sie ze im wieksza czestotliwosc
magistrali ,tym szybsze taktowanie ramu.

>Cel 266 chodzi naprawdę szybko tylko z V2 i nie we wszystkich grach.

heh..tutaj to chyba zartujesz? Osobiscie jade na takim sprzecie bez zadnych
akceleratorow.w quake 1 przy 320x240 mam na timedemo demo1 83fps.
Tylko w to gram :),wiec innych testow nie zrobilem.Ale gralem na q2 przy
512x384 (bez akceracji) i tak plus minus mam tam 20 fps.Wiec chyba nie ma co
narzekac ,sam przyznasz??

Pariot