Re: Szukam informacji o Archive Corporation

Autor: Slawko (slawek.kusmierz_at_bul.lublin.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 07:09:22 MET DST

Grzegorz GRYC napisał(a) w wiadomości: <362DDC27.1B3949AC_at_robobat.com>...
>Hej

>Wykupil ich chyba Hjulett-Packard.
>http://www.hp.com
>A potem duzo szukania

Dzieki za namiar (co prawda drugi dzien szukam i nic, ale duzo jeszcze
przede mna)
To juz drugi raz mnie ratujesz (1. BusLogic) - jak sie stawia piwo przez
siec ?

A jesli chodzi o W(G)98 to nowy Backup (znowu autorstwa Seagate) jest
poprawiony (nie mnie oceniac na ile, bo nie uzywalem tego z 95).
Widzi nawet mojego Archive'a i obsluguje go przy uzyciu standardowego
sterownika stacji tasm, ale jest problem: nie widzi zadnej tasmy ktora
wkladam. I wcale sie nie dziwie: tasmy zapisane sa pod unixem (SCO v.3).
Tylko dlaczego Backup nie oferuje opcji 'format'? Jest identyfikowanie,
inicjowanie, wymazywanie, poprawianie naciagu, brak zas formatowania i
zmiany nazwy (cos w rodzaju label kasety). Nie wiem w koncu czy to wina
softu czy sprzetu (albo i operatora - tj. moja).

Pozdrawiam, Slawko