Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: XXXXXX XXXXX (tomy_at_pila.top.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 23:49:36 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <362F3B1A.A5DC44E7_at_free.polbox.pl>...
>Sorry, nacisnąłem przez przypadek send.
>
>4. Podsumowanie.
>
>Co zatem wybrać. Analizując główne zalety obydwy widzę to tak.
>
>4.1 V2 jest idealną kartą dla:
>a. Posiadaczy komputera wyposażonego w płytę starego typu. Z przyczyn
>technicznych nie ma tam AGP więc TnT odpada.
>b. Posiadaczy VooDoo 1 lub V2. Mając najbardziej kompatybilną na rynku
kartę
>nie byliby w stanie znieść odcięcia od Glide'a, a tym samym części
>biblioteki ich ulubionych gier.
>c. Posiadaczy płyt Socket 7. Nie jest tajemnicą, że AMD K6 pokazuje pazury
> [...]

No nareszcie cos konkretnego.
Takie posty to ja chetnie czytam (IMHO mysle, ze inni rozsadniejsi tez)
Temat wyboru karty bardzo juz stary, ale i tak za 2-3 dni znowu ktos
rzuci debilne haslo "Jaka karta ........?"
Szczerze mowiac to wydaje mi sie, ze czytam jakas madrzejsza gazete.
Widze, ze mamy tu starego wyjadacza, ktory sensownie i na temat opisal
wszystko
od poczatku do konca.
Jest to bardzo interesujace, tym bardziej ze denerwuja mnie przechwalki
kto ma wiecej lub mniej fps-ow.
I tutaj podziekowania dla Krisa, gdyz w ten sposob przekonal mnie do TNT.

Pozdrawiam
XXXXXX XXXXX