Re: Upgrade modemu!

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 00:19:22 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<36394b45.5435273_at_news.tpnet.pl>...

>sorry, że sie wtrącam. :)
>no, ale przeciez pisałęś że masz USRa Voicea 33.6? - sorry, ale nie
>mam starych wiadomości. w takim przypadku IMHO nie zupgradeujesz go
>innym sposobem jak wyniamą kości na nową supportującą na V.90.

    Moj - tak. Ale inne/nowsze Sportstery Voice'y chyba sie da (moze
zalezy to tez od wersji/kraju przeznaczenia).

>sam nie
>wiem ile coś takiego może kosztować, bo nie widziałęm tego jeszcze w
>polskich sklepach. niektórzy grupowicze informowali, że grubo ponad
>100PLN. :(
>
> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa

Liku w tym watku pisal, ze max 35 zl z zaprogramowaniem. Mialem na priv
oferte zaprogramowania za 20 zl, ale nic z tego nie wyszlo, bo
programator "uslugowy" nie nadawal sie do kosci, jaka potrzebuje moj
USR.

    Wiem wiecej, ale praktycznie nie posunalem sie ani o krok.

         Lejak
   jarlech_at_vc.pl
jarlech_at_alpha.net.pl