Re: Nagrywarka na IDE

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 17:40:46 MET DST

Hi'a !!!

Paweł Wojciechowski wrote:

> A jaki ma bufor ? Czy nie jest wybredna na różne płytki ?
> Zdarza Ci się, że uwali płytkę przy nagrywaniu ?

Moj system to 200MMX 64MB WDC 3,1GB
Bufor jest wielkosci 512 KB - troche malo jezeli masz czesto kalibrujacy
dysk :(
Od lutego udalo uwalic sie 3 plytki - 2xBASF nawet nie wiem dlaczego...
mialem buffer underrun i jedna TDK z mojej winy a poszlo ok. 40.
Nie wybrzydza... ;)
Uzywam jej w domu do archiwizacji ( z pewnoscia nie Hevy Duty :) obrazkow,
muzyki itp. danych...Nie bawie sie z reguly w on_the_fly. Jezeli chcesz cos

robic przy okazji wypalania no to mozesz sprobowac - ja raczej nie mam
takiej potrzeby
Uprzedzam, ze nie nadaje sie do duzych ilosci plytek.
Packet Writing IMO sprawuje sie dobrze - jest moze troche wolny ale to
takze
nie ma dla mnie znaczenia - nie zarabiam na zycie kopiowaniem CD :))))))))

No i najwazniejsze - cena jest obecnie raczej najnizsza wsrod popularnych
nagrywarek. Pewnie ok. 1000,-
A gdzie kupic?... nie wiem... :(

see ya! akane...