Re: Modem - pomocy

Autor: Mariusz Dobrowolski (mkj7_at_friko7.onet.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 16:15:47 MET DST

Dzięki za odpowiedz 'akane'

A więc sprawa wyglada następująco:

Zajrzałem do gniazdka telefonicznego. Mialem juz podlaczone kabelki czerwony
i zielony do lini telefonicznej (wewnetrzne kabelki). Mam takze kabelki:
czarny i zolty (zewnetrzne) i sa one niepodlaczone.

Z kolei kabelki czerwony i zielony sa podlaczone do stykow gniazdka razem z
kabelkami: pomaranczowym i jasno zielonym.
Kabelki pomaranczowy i jasno zielony Lacza się w czarnej izolacji i wchodza
w sciane.
W gniazdku mam wykorzystywane jedynie dwa z pieciu stykow do ktorych
przylaczona jest wtyczka z normalnego telefonu (zmierzylem voltomierzem
styki: tylko na tych wlasnie dwoch jest napiecie)

Jezeli wiecie czego jeszcze moge spobowac to czekam.