Re: Kopiowanie płytek na PSX!

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 09:24:32 MET DST

Tomasz Jarnot wrote in peace ^_^:

> Ad 1. To akurat nie tyle wina PSX-owcow co sposobu zabezpieczania plytek
> PSX przed kopiowaniem . Maja one firmowo wstawione bad-sektory, ktorych
> zaden czytnik nie przeczyta. Dlatego oprogramowanie do kopiowania musi
> umiejetnie te bad sektory zignorowac nie wywalajac sie przy okazji z
> bledem. Co innego plyty PSX pirackie - te juz tego problemu nie maja.

-_^ widzialem i pirackie i oryginalne - WIEKSZOSC PSX-owcow nie dba
        o plytki i tyle... Piraci nie dbaja wogole. Soft daje sobie rade...
znajac
        CD mozna tak czy siak zignorowac bad secs recznie ew. korzystajac
        ze specjalnego softu do kopiowania plytek PSX... gdzies na sieci to
        jest... ;)

> Ja kopiowalem pirata PSX bezposrednio, w taki jak ty zademonstrowales
> sposob kopiowac mozna oryginalne, czarne plyty PSX.

j.w. szkoda mi bylo plytki ^_^ gdybym mial czysta zrodlowke tez bym tak
mogl...
I tak to byly tylko experymenty a nie sposob na zycie [ che, che... ]
Bylem ciekaw czy to idzie :)

No i idzie...

see ya! akane was here...