Re: Konkretny problem. Access - zaokrąglanie nie tylko na ekranie

Autor: Krzysztof Szyszka (kszyszka_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 08:59:15 MET DST

Krzysztof Skibniewski napisał(a) w wiadomości:
<70l4kk$4mi$3_at_korweta.task.gda.pl>...
>Nie wiem czy to problem dla tak zacnych grupowiczów. Dla mnie niestety tak
>!!!
>
>Chodzi o prawidłowe zaokrąglanie nie tylko w widoku formularza ale także w
>obliczeniach.
>
>Tłumacząc o co mi chodzi posłużę się przykładową bazą, którą załączyłem.
>
>Tak więc mnożąc dwie liczby np. 14,82 x 35,42 otrzymujemy wynik 524,9244
>
>Po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku będzie 524,92 i to pomnóżmy x
>1,22 (np. VAT) daje mam to wynik 640,4024 i na fakturze będzie widniało
>brutto 640,40.
> [...]

Sróbuj najpierw przemnożyć 129KB x Ilość grup, na którą wysłałeś ten spam.
Jeśli po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku nie będziesz miał jeszcze
zapchanej skrzynki pocztowej, to włącz używanie szarych komórek. Będę
niezmiernie wdzięczny jeśli zaczną one u Ciebie działać.

--
pozdrowienia
Krzysztof