Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:33:08 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998, Tałajczyk Piotr wrote:

> Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>

> wróć i poczytaj dokładniej co zalecałem, a czego nie. a jeżeli te
> kilka zdań ze smiley'ami na końcu traktujesz jako nieopowiedni i
> ironiczny ton to mam powodu uważać cię za sztywniaka - na takich to
> już sam smiley działa jak czerwona płachta na byka. po dyskusji z Tobą
> cały czas mam obawy, że pisząc jakiś repost na Twój, urągam Twojej
> godności. niedługo zaczną mi się śnić koszmary z tego
> przedenerwowania. :) <--- nie traktuj tego jako obrazy. mnie pozostaje
> tylko :( współczuć.

Wiesz mozna pisac maile w humorystycznym tonie, mozna tez napisac mail na
wpol obrazliwy i dac 2 smileye i potem jakby co to sie pisze "sorki stary
ty nie masz poczucia humoru bo ja tam dalem smileye co nie zauwazyles
sztywniak jestes i pomoga ci tylko deski. Najlepsze sa sosnowe, obkladasz
sie nimi i zakopujesz 10 m pod ziemia."

> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
> email:.........piotrtal_at_promail.pl