Re: Upgrade modemu!

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:45:42 MET DST

liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl napisał(a) w wiadomości:
<70l04s$h8o$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Nizej napisalem jakie sa typy "epromow" i innych, i po czym je
>rozpoznawac, mam nadzieje, ze to ulatwi Tobie, jak i moze innym
>rozumienie tego.
>Po pierwsze, musisz miec rozebrany modem, i widziec ta kosc; to moze
>grozic utrata gwarancji. Trzeba wiedziec co to za pamiec. Sa to
>najczesciej standardowe typy pamieci. Gdzies na pamieci powinnismy
znalezc

    Moj modem jest juz po "polskiej" gwarancji, wiec rozebralem. Na
jedynej kosi, ktora jest w podstawce (4x11 nozek, o ile dobrze
policzylem) oprocz wypalonego napisu z logo USR jest tez wytloczony
napis zawierajacy m.in. "AMD" i "AM 27C2048". No i wiem wszystko. Nie
zauwazylem tylko (przynajmniej od gory, bez wyjmowania kosci) zadnej
naklejki zaslaniajacej okienko do kasowania.
    Na priv dostalem oferte EPROM-u z zaprogramowaniem. To chyba jednak
najmniej klopotliwy, a ponadto nie zmuszajacy do rezygnacji na jakis
czas z Internetu (wiem, wiem, pod warunkiem, ze nowy EPROM bedzie
wlasciwie zaprogramowany. Ale zawsze pozostaje mi stary...)

>na
>
>Wedlug mnie malo ludzi wie o takich metodach, lub im sie nie chece
>tym zajmowac, chyba lepiej i wygodniej jest kupic cos nowego.

Tak. tylko ze jeden sposob to: rozeslac wici o sprzedazy modemu, znalezc
klienta na modem, sprzedac, dolozyc gotowke (i to chyba wcale nie tak
malo. Sportster
Voice bez mozliwosci upgrade'u chyba trudno sprzedac niewiele taniej,
niz Sportster Flash), znalezc najtansza oferte sprzedazy (jesli
wysylkowa, to zawsze jest szansa na kupienie przemycanego badziewia).
Drugi sposob to: popisac troche na liste, dostac oferte (jak ja),
dogadac sie via e-mail co do szczegolow (mam nadzieje), wyskrobac 50-60
PLN (mam jeszcze wieksza nadzieje :-)), czekac na przesylke. Ktory
sposob jest prostszy i tanszy?

>Jak mieszkasz gdzies w katowickim, to moge Ci to zrobic za friko.

    Nie, choc moze niedaleko: w Opolu. Dzieki, ale znalazlem juz oferte.
Gdyby z niej nic nie wyszlo, to pewnie znajde Cie bez trudu.

>--
>Liku

         Lejak
   jarlech_at_vc.pl