Re: Wolniej, wolniej wstrzymaj konia, dokąd pędzisz w stal odziany...

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 19:17:06 MET DST

"SqT" <SqT_at_friko.onet.pl> wrote:
>Wylaczcie sobie wszystkie bajerki typu amimowene menu itd i wtedy
>porownajcie,
>Win98 jest zdecydowanie szybszy przy odpowiednich ustawieniach.

jest wolniejszy.

>Win95osr2 +IE4 byl bardzo slimaczy Win98 radzi sobie lepej.

wole zestaw 95 + netscape. przynajmniej tak strasznie polaczen nie rwie.

>Ale to fakt maly postep do Win95osr2. DX6 jest szybszy ale no wlasnie jest
>troche tego ale... Jak ma sie nowy sprzet z driverami pod Dx6 to roznica
>jest.

to juz zasluga dx6 a nie slimaka98.

>Jak na razie mniej sie wiesza chodzi mi o Math Cad'a pod 95 lubil sie
>zawieszac. Za to IE 4.01 ten lubi robic rozne rzeczy,,, a Netscape wcale
>nie jest lepszy...

zauwazylem ze szkapa bardzo nie lubi towarzystwa IE, lub tez jak sie
po szkapie zainstaluje cos jeszcze. wtedy warto szkape odinstalowac,
i zainstalowac ponownie. bo glupie smieciarze majkrofonu podmieniaja
DLL'e na starsze wersje. buuueee.... majkrofon do wora!!!!!!!

>Po za grami porownalem na Photoshopie 5.0 te same obliczenia Win95+IE zrobil
>mi w 2.48 min a Win98 w 2.23 min troche szybciej.

niby troche poprawili kernel. co z tego skoro go przywalili smieciami ?

>Moze nadejdzie dzien LINUX rulez ze wszystko bedzie chodzilo pod cos ala
>UNIX bo jak na razie to WInda to najlepiej oprogramowany system operacyjny i
>szybko to sie nie zmieni a o grach to juz nie bede nic mowil. Jednakrze
>trzeba se zrbic Prawo Jazdy WIndowe
>aby ta winde moc obslugiwac do 98 pieterka..

powiedz mi jak pod winda98 zalogowac sie do sieci w czasie krotszym
niz pol godziny, bez uwazania aby pasek zadan sie nie wysunal, bo wtedy
wszystko szlak trafia :)

>SqT_at_friko.onet.pl
>
>PS - Windows 98 to nie powiem jakie g..... ale nie ma nic lepszego
>hlip hlip hlip wiec jestesmy skazani na to wielkie Hiobowe cierpienie.

ja mysle ze jak sie mam ubrudzic, to wole wlozyc reke w bagno95.
bo do rynsztoka98 reki nie woloze.