Re: CDR Mitsumi - problem z nagrywaniem

Autor: Dawid (dave75_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 18:15:10 MET DST

Nic nie zrobisz. Moja firma sprzedaje te nagrywarki, więc znam ten
problem.
Mitsumi po jakims czasie sie sypia (buffer underrun) albo zle dzialaja
od poczatku.
Twoja nagrywarka jest zepsuta. Jezeli glosno mieli przy starcie
komputera
to jest zepsuta na 100% (to glowny objaw), jezeli nie to na 50%.

Dawid