SPD not found at Dimm(s) -co to znaczy

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 17:18:51 MET DST

Pojawilo mi sie gdy ustawilem czestotliwosc magistrali 83 MHz ,uruchamialem
pare razy komputer iczasem pojawialo ,czasem nie.
Komputer chodzil niestabilnie na tej czesttliwosci wiec wrocilem do 75 MHz i
tu niespodzianka ze pojawia sie takze .
Co to znaczy?
SPD not found at Dimm(s) 1 3 .
Pamieci mam zainstalowane w 0 1 4 5.Wiec totalnie nie wiem co to
jest -Prosze o pomoc

PiotrP

PS Komputer chodzi chyba normalnie -nie zauwazylem zadnych problemow