Re: CD Rom scsi

Autor: CZaPA (czapka_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 00:36:15 MET DST

>Nie napisales jaki kontroler scsi.
>Drivery sa potrzebne - zazwyczaj dolaczone z kontrolerem. Mscdex tez.
>To ze cd jest widzane to sprawa kontrolera - zwykle podaje
>rozpoznane urzadzenia wraz z numerami ID ktore powinny byc rozne
>przewaznie CD ma id ustawione na 5 i jesli kontroler go widzi to swiadczy
>to o tym ze jest dobrze podlaczony - pamietaj tez o terminatorach -
>poczatek i koniec magistarali powinien byc zaterminowany.
>Jesli masz urzadzenia wewnatrz i na zawnatrz to powinny byc
>równiez wylaczone terminatory na kontrolerze.
Witam
to mam wpisane w autoexec.bat

a:\MSCDEX.EXE /D:ADVCD0
a to w config.sys
REM Advansys ASPI Manager
DEVICE=a:\ADVSCSI\ADVASPI.SYS
DEVICE=a:\ADVSCSI\ADVDISK.EXE
DEVICE=a:\ADVSCSI\ADVANCD.SYS
oczywiście to jest przykład dla mojego komtrolera ale morze
wyciągniesz jakiś winosek :->
p.s. ps dobrze widzisz a:\ bo to z dyskietki botującej :-)