Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 00:50:18 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998, Xylodius wrote:

> Wlasnie odwrotnie - kobieta nie potrafiac sie zabrac do sprawy porzadnie,
> wciska mi na sile kit, ze jej Wielka Teoria Regulacji Naocznej jest
> najlepsza,
> a moje wywody, iz potrzebny jest oscyloskop, plyta testowa i instrukcja
> serwisowa

Bo to jest stary niepotrzebne, a ty od razu naigrawasz sie ze wszystkich
chociazby tak nazywajac caly proces regulacji Wielka Teoria REgulacji
Naocznej i czegos tam jeszcze. Swiadczy to o Tobie nie bardzo dobrze ale
skoro Ty tego nie widzisz to pozostaje Ci tylko wspolczuc. Zwaz ze pisze
per TY z duzej litery, zebys potem sie mi nie przypieprzal do takich
szczegolow.

> uwaza za bezsensowne. I jeszcze wyraza to tonem co najmniej opryskliwym.
> Dalej stoje twardo przy mojej metodzie - sprzet, dokumentacja i duzo
> cierplowosci !!!

Bzdury. Sprzet, troche zdolnosci manualnych i glowa na swoim miejscu. No i
troche odwagi zeby sie do tego zabrac.

> Wiec to raczej JA potrafie PORZADNIE podregulowac (bo chalowato to moze
> kazdy
> na oko) a ona NIE. I taka jest roznica.

A skad to wiesz ze ona nie potrafi porzadnie tego podregulowac ?
Sprawdzales ja czy co ? Cos taki pewien tych swoich przyrzadow ? Co to juz
bez przyrzadow takich jak oscyloskop nic nie potrafisz zrobic ?

Czajnik rozumiem tez masz z cyfrowym miernikiem temperatury, bo to ze woda
wrze nie znaczy jeszcze ze ma 100 stopni a jak nie ma 100 stopni to znaczy
ze nie jest to wrzatek a tylko wrzatkiem nalezy zalewac herbate bo inaczej
sie nie zaparzy... I nie ma tutaj co stwierdzac na oko, trrzeba miec kurka
termometr i wszystko najlepiej robic w komorze aerodynamicznej.

jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...