Moje boje z 98

Autor: (golab_at_bigfoot.com)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 20:22:15 MET DST

Cześć,

Czy mógłby mi ktoś pomóc w kilku kwestiach związanych z nieopatrznym przeze
mnie zainstalowaniem Win'98?

Otóż dzieją się 2 rzeczy doprowadzające mnie do szewskiej pasji:

1. Zawiesza się mysz. Mysz to a4tech z 3 guzikami, podłączona na com1 z
driverem oryginalnym z dyskietki (wersja dla win95). Zresztą z innymi
driverami wiesza się równie często. Mysz najczęściej przestaje pracować
kiedy poruszam nią w momencie gdy komputer coś otwiera lub zamyka: okno,
program, etc. Nowych sterowników dla tego sprzętu niestety nigdzie nie
znalazłem (nawet na stronie producenta).

2. Modem. Zoom v.34(I). Dotąd (na tej samej linii, win95) działał jak
marzenie. Jak się już podłączył to trzeba go było siłą rozłączać i cały czas
zasuwał na 33,600 (nigdy mniej). Teraz na tym samym sterowniku rozłącza się
po 1 minucie. Akurat zdążę czasami wysłać 1 maila i już... Łączy się bez
problemów. Co ciekawe: gdy wciskam przycisk "Rozłącz" na krótką chwilę
zatrzymuje się myszka ale już po sekundzie wraca do formy (żeby się za 10
minut totalnie zawiesić).

To mnie naprowadziło na ślad jakiegoś konfliktu sprzętowego ale system nic
sam nie wykazuje. Podaję kilka danych, po których może ktoś z Was będzie
potrafił mi coś doradzić:

FaxModem: Zoom v.34(I)
Port: com2
Adres: 2F8
Przerwanie: 3

Mysz: a4tech, pro-9v
Port: com1
Adres: 3F8
Przerwanie: 4

Czy one się ze sobą gryzą? Jeżeli tak, to jak mam to naprawić?

Może ktoś używa tego samego modemu pod win98 i mógłby mi powiedzieć jaki
sterownik się do niego najlepiej nadaje i jakie ma ustawienia.

Błagam pomóżcie, jestem u skraju wyczerpania psychicznego

Dzięki

Bartek Gołębiowski
golab_at_bigfoot.com