Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 14:33:31 MET DST

Hi.
 Sorki, ze tak pozno ale czas, czas, czas...

> ja czekam jak sie pojawi Dataexpert w normalnej cenie. Nie bede placil za
> marke. Poza tym bardzo mnie nie pokoi brak TV Out w herculesie oraz zdziwilo
> mnie to ze wersja retail nie rozni sie zbytnio od OEM :(
 Podobno juz sie pojawilo ? ;-)
 Na moim Herculesie nie znalazlem miejsca, w ktorym moglbym zlapac
sygnal TV. Szukalem... Na poczatku listopada ma pojawic sie Beast
w wersji SGRAM, TVout - full options...

> Co do testów quake i wszystkiego Opengl to moze nie wiecie ale oprocz
> normalnego OPENGL ICD zawartego w driverach istnieje rowniez MINIGL na
> stronie S3.dimension3d.com ktory jest szybszy. Zreszta voodoo ma ta przewage
> ze obsluguje Quake przez Opengl dolaczony do gry, a optymalizacja
> bezposrednio pod program daje o wiele lepsze rezultaty niz pod wszystko (o
> tym wie kazdy programista). Sciagnij MINIGL, powerstripem podkrec pamiec i
> przedstaw wyniki :)
 Sciagnalem. Jeszcze nie podkrecalem. Wyniki - juz zblizone do Voodoo2
!!!
 :-))) (pozniej - lista osiagow)...

 Serdecznosci.
                       M.