Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 13:30:25 MET DST

> No co, no co :)))

:-))) A tak tylko ...

> W zasadzie jedyne jakie znam to karty na Permedia 2 (Millenium 2 pomine
> milczeniem :).
> 3Dlabs robi reference drivers do wszystkich kart opartych na Permedii. Elsa
> ma oczywiscie swoje (plus jedyne w tej klasie cenowej drivery do SI) ale
> kosztuje ciut wiecej od przecietnych kart (np. winfast'a)

Same ciekawostki. Rozumiem, że dla pewnej grupy użytkowników jest to jedno z
podstawowych kryteriów.

> W cos trzeba wierzyc :) Dotad 3Dfx dbal o klientow - i lepiej byloby dla
> nich zeby ten stan sie utrzymal :)

Kto by przypuszczał, że jesteś takim optymistą.

> Dokladnie :) Zwlaszcza ze takie cuda sa tylko w komputerach typu Compaq
> (ktorym sie nie splamie :) i wymagaja odpowiedniej wersji SO

Niestety niektórzy muszą się czasem plamić ...

> Tak plynnie przeszedles od Data Experta do TNT ze sie zgubilem :)))))

Płynne i szarpane przejścia są moją specjalnością :-))))

> Moze ja jestem slepy ale bx2i1006 _nie_ma_. Sa tylko biosy do innych wersji
> plyty (s,ls,d,ls)

Aż mnie przytkało. To ty nie wiesz gdzie się szuka najnowszych biosów do Asus'a
!? Zawsze najpierw pojawiają się w Niemczech. I mają nieoficjalną nazwę.
Znajdziesz po katalogach. Tam również pojawiają się najpierw kolejne wersje
beta. Ostatnia do 1006 była beta 16. A teraz już siedzi final.

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/ (walę z pamięci:-)

Pozdrawiam.
Kris.