Re: Wolniej, wolniej wstrzymaj konia, dokąd pędzisz w stal odziany...

Autor: Piotrek Wozniak (P.Wozniak_at_stat.gov.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 13:19:30 MET DST

Ale odzew! Wiedziałem, że wsadzam kij w mrowisko!
Ale do ad remu
1. Start systemu. U mnie jest szybszy ale wolniejszy tzn. w początkowej
fazie (można ją nazwać DOSową) jest wyraźnie szybszy (ekrany startowe
tylko migają) zwalnia w momencie ładowania właściwych Windows ale tu
przyczyna jest chyba taka: w moim przypadku rejestry zwiększyły objętość

z 2.5 MB w WIN95OSR2 do blisko 4MB - pies to drapał.
2. Powolne ładowanie autostartu (szeroko pojętego tzn. autostart, run,
run services) tu Win95(bez IE4)
był wyraźnie szybszy (nawet bardzo)
3. Ładowanie aplikacji. Miałem zainstalowany NU 3.03 z Speed Startem.
Mam
wrażenie, że Piotrusio Nortonowy Speed Start był lepszej jakości niż to
urządzenie, które jest podobno wmontowane w Win98.
4. Praca aplikacji. Mam wrażenie że pracują wolniej, szczególnie wyraźne

to jest przy stosowaniu Cut(Copy)/Paste
5. Ponadto Win98 chyba częściej korzysta ze swapu nawet mimo wolnej
pamięci fizycznej. Zaobserwowałem kilka razy wykorzystanie swapfila w
wielkości 40MB mimo że wolna pamieć wynosiła również 40 MB

Piotrek Woźniak
E-mail P.Wozniak_at_stat.gov.pl ; piteq_at_polbox.com