Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 08:44:12 MET DST

>Ale nie bylem pewien :)

No comments :-)

>ile Heidi jest dosc wydajne nawet na slabym sprzecie o tyle OpenGL do
>plynnego dzialania wymaga naprawde mocnej konfiguracji

Które, z popularnych (tanich) kart maja drivery Heidi?

>Dzieki nam te firmy dzialaja wiec powinno im zalezec na naszej
>satysfakcji - zwlaszcza tak malej firmie jak 3Dfx

To tylko teoria tzw. demokracji :-)

Net
>No :) Gdzies tak w polowie :) Z taka iloscia PCI trzeba poczekac na
>zmiane architektury - mozna o tym myslec dopiero po usunieciu ISA

Sa kosmiczne maszynki z 9 a nawet wiecej PCI ale to juz inna bajka.

>Na TNT tez masz fogging w 2D? :))))

Skad to pytanie? A Ty na G200 masz? Z duma stwierdzam, ze na TnT jest
sprzetowa eliminacja efektu mgly na 2D :-))))

>Ale nie do p2b :(

Alez wlasnie do P2B :-)

Pozdrawiam.
Kris.