Re: CELERON (again :)

Autor: Piotr Wrzosek (roszcz_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 08:36:55 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 20:20:11 GMT, "fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Tak ale nie kazdy celeron chodzi na 400 bez podniesienia napiecia na 2,1V
>lub 2,2V i takie procesory bedace testowane na zwyklym napieciu bywaja
>przyczyna takich plotek. Z wlasnego doswaidczenia wiem ze kazdemu
>procesorowi przy przetaktowaniu powinno sie troszeczke podniesc napiecie tak
>dla absolutnej pewnosci.

Na jakim napieciu nominalnie chodza ?
A, czytalem text Tomka Wozniaka i cytuje "BOX nie wymaga
zwiekszania napiecia", co sadzisz na ten temat? Zapewne jest to
kwestia dosc "plynna" i wymaga doboru w/g wlasnych doswiadczen.
Warto jednak znac rozne opinie :)

>Nie te w BOXie sa IMHO bardzo wydajne

Co mnie bardzo cieszy :)

>ABIT BH6 a to dlatego ze jest najszybszy i posiada regulacje napiecia z
>poziomu BIOSU jak rowniez czestotliwosci 112, 124 i 133MHz. Spotkalem sie
>rowniez z takimi celeronami ktore chodzily tylko na ABIT`cie wlasnie spowodu
>regulacji napiecia. Co do innych plyt rowniez mozliwe jest podniesienie
>napiecia droga malowania pinow (wiecej szczegolow znajdziesz jak poczytasz
>liste)

Fajnie, orientujesz sie ile po ile stoja np. na gieldzie? (grzyb)
Ostatnio wsio poszlo nieco w gore .... :(

>Pozdrawia szczesliwy posiadacz ABIT`a BH6 z Celeronem 266 na 450Mhz.

Chodzilo mi wlasnie o taka opinie :))
Kogos kto to ma i wie jak to dziala.
THNX