Re: Seikosha MP5350 A

Autor: Marek Bartoszek (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 07:55:49 MET DST

Kuba wrote:

> Witam!
> Towarzystwo im. Brata Alberta otrzymalo drukarke - jak w temacie. Niestety
> nie potrafie pomoc im jej uruchomic. Nie ma do niej nic. Nawet nie wiem jaka
> drukarke emuluje. Czy gdzies mozna zdobyc sterowniki - pod dosa itd, itp.
>
> Bylibysmy ogromnie wdzieczni za wszelka pomoc lub chocby pokierowanie dzie
> po ta pomoc sie udac
>
> Pozdrawiam
> Kuba
Mialem Seikosha MP-5350. Chodzila na roznych driverach do Seikoshy
dostarczanych przez Win95.W pelni jednak mozna bylo korzystac
z niej (szerokosc papieru) wykorzystujac sterownik do
drukarki Seikosha SP-2415.Pod dosem zalezy to od programu
z jakim pracujesz, ale powinno drukowac jako np.Epson.

--
Marek Bartoszek
Tarnow