Re: Win98

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 02:13:50 MET DST

Grzesiu, Ty jestes, prawde mowiac, (jezykiem z Twojego) pie*.*ty. :)))
Usmialem sie doborowo - dzieki za akcent humorystyczny na pececie.
ALE:
Sam ze soba watek prowadzisz na grupie zasmiecajac ja totalnie ?
Ty, wielki pionier odsmiecania i porzadku na grupach, Ty, ktory kazdemu
potrafiles walnac 45 miliardow NTG na jedno niecelne pytanie ?
Wiec teraz ja wcielam sie w Twoja role i mowie:

N T G !!!

pl.rec.psychiatria.intensywne, z Twoich "wywodow" :)))

Rozbawiony
Xylodius

PS. Babcia zdrowa ? ;)