Re: voodoo i problemy

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 00:25:40 MET DST

On Mon, 19 Oct 98 18:53:24 +0200, "roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>Ludzie, poratujcie, bo już zajoba dostaję.
>
>Kupiłem sobie 3dfx (elephant) i _nic_, ale to absolutnie NIC nie mogę odpalić.
>Cokolwiek próbuję, to albo wyłącza się natychmiast monitor, albo na ekranie jest
>sieczka i monitor się włącza i wyłącza.
>
>Zainstalowane najnowsze drivery, przekopałem pół internetu (bez skutku) i nic
>już z tego nie rozumiem.
>
>Kabli odwrotnie podłączyć się nie da, konfliktów jakichkolwiek brak,
>zmarnowałem kilka godzin i już cała rodzina chodzi blada...

Nie wiem jak to jest z elephantem bo akurat mam Heliosa ale chyba
u siebie też masz jakąś zakładkę we właściwościach ekranu dotyczącą
dfx-a. Jeżeli tak to spróbuj pokombinować z częstotliwością
odświeżania ekranu. Po za tym sprawdź czy masz w autoexecu
linię wyglądającą mniej więcej tak:
SET SST_SCREENREFRESH=85 (u mnie najwięcej mogę dać 120)
Nie musi być w autoexecu np. u mnie jest w pliku glideenv.bat
w katalogu Windows ale do tego pliku jest odwołanie w autoexecu.
Jeżeli nie masz tej linii nigdzie to spróbuj ją sam ręcznie dopisać.
Może o tym wszystkim co piszę już wiesz ale w sumie mało napisałeś
o tym co już zrobiłeś. Skąd wziąłeś te najnowsze sterowniki.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl