Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 00:06:47 MET DST

On Sat, 17 Oct 1998, Xylodius wrote:

> A ja odradzalbym w ogole.
> Baski, Wojtka i Tomasza Wielka Teoria Regulacji Naocznej ze Sprzezeniem
> Ksobnym
> jest po pierwsze zwyklym wybuchem radosci po jednej czy dwoch udanych
> probach

Czterech. Po czterech udanych probach. Napedy chodza do dzisiaj lepiej niz
przed regulacja.

> amatorszczyzny polegajacej na dlubaniu w cedeku na oslep i na
> chybil-trafil-a-nuz-sie-uda.
> Po drugie (co najgorsze i najbardziej lamerskie) to niepohamowana chec i
> zawzietosc
> we wmawianiu i oswiecaniu na sile wszystkim majacym inne zdanie, iz ta
> metoda jest
> najlepsza na swiecie, i w dodatku tak latwa, ze kazdy powinien sprobowac.
> Piotr Talajczy

Powiedz mi w ktorym miejscu tak stwierdzilem ze metoda ta jest najlepsza i
ze kazdy powinien sprobowac tej metody ? Ide o zaklad ze w zadnym z moich
maili tak nie napisalem.

> dobrze objechal Baske, gdyz jej ton byl co najmniej lekcewazacy, a mnie
> nerwy puscily bardziej,

Auu to Baski byl lekcewazacy ? A ton pana TAlajczyka ? We wczesniejszych
mailach oczywiscie...

> i dobrze, ze nie odpisalem jej wiecej, bo by sie to zle skonczylo.

> O,o,o wlasnie !!! To jest to, o czym pisalem w moim pierwszym Re: na post
> Wojtka.

Huhuhu powazne serwisy... Podasz mi jakies adresy ?

> Zeby przeprowadzic taka regulacje (i zrobic ja DOBRZE) nalezy sie uzbroic w
> analogowa plyte testowa (nie DATA), oscyloskop 80MHz, spectrum analyzer,
> instrukcje
> serwisowa do danego napedu i najlepiej duzo cierpliwosci i czasu. A kazdy
> "specjalysta"
> taki jak np. Baska, predzej czy pozniej "rypnie sie" pozostajac przy swej
> Teorii, i bedzie
> musial komus sprzet odkupywac, lub placic za naprawe powazniejszego
> uszkodzenia.

Nigdy nie wsadzilbym lapy w naped np. na gwarancji. Jesli ktos juz chce
zeby mu cos wyregulowac, to najczesciej jest to naped ktory nie czyta NIC.

> Jesli ktos nie ma doswiadczenia w danej dziedzinie, to nie powinien zabierac
> w niej glosu,
> a tym bardziej nie powinien na sile wmawiac innym swych wyssanych z palca i
> po czesci
> blednych Teorii.

Wiec wlasnie to zrobil pan Talajczyk.

> Nie twierdze, ze na chybil trafil nie da sie nic zrobic,
> ale istnieje bardzo
> duze prawdopodobienstwo, ze sie taka operacja zle skonczy.

Jasne, jesli jakis amator zacznie rozbierac czytnik ciagnac na sile za
wszystkie wystajace elementy.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...