Re: Szukam wskazowek

Autor: Pawel Kubacki (p_k_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 17:39:02 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 14:56:13 +0100, Jacek Grzelak
<grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl> wrote:

>Chce teraz kupic grafe i naprawde nie wiem, ktora wybrac. Bylbym bardzo
>wdzieczny, gdyby ktos ustawil kolejnosc nizej w/g tego, co mysli o
>kartach:
>1. Riva TNT
>2. Voodoo 2
>3. Matrox G200
>4. Riva ZX
>5. Voodoo
>6. ???
>Z gory bardzo dziekuje za pomoc, a najbardziej za uwagi przeslane na:
> grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl
>
> Pozdrawiam, Jacek!

Do czego i za ile?
Ja mam Matroxa G200 i jestem z niego bardzo zadowolony.
Planowalem kupno TNT, ale trzeba sie wstrzymac do nowego roku. Wtedy
ma wyjsc TNt z SGRAM i szybszym Ramdac. moze tez pojawia sie jakies
lepsze sterowniki.

Pawel Kubacki
p_k_at_priv.onet.pl