CELERON (again :)

Autor: Piotr Wrzosek (roszcz_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 14:26:43 MET DST

Czesc All!

Stoje przed problemem wymiany sprzetu (mam CxPr200+ :()

Mam zamiar kupic sobie cos w stylu Celeron 266 lub 300.

Nie, nie mam zamiaru zameczac Was pytaniami co i jak i tak dalej
(przesledzilem juz wszystko co zawieralo napis Celeron :)

Ale mam pare pytan (prosilbym o sensowne, rzeczowe odpowiedzi :) :

1: Czy jesli qpie Cel.266 i puszcze go powiedzmy na 400, to czy nie
bedzie on sprawial klopotow typu wywalanie sie po jakims czasie np.
intensywnego giercowania czy renderingu... ( chcialbym sie upewnic,
kiedys qpilem Cx200 i sie nieco rozczarowalem (predkoscia, kompatyb.
itd.), nie chcialbym tym razem ... :)
Krotko mowiac : czy znosi dobrze dlugotrwala prace jak jest
przetaktowany. (spotkalem sie z roznymi opiniami...)

2: Czy jak qpie wersje BOX to czy bede musial (i mogl) wymienic mu
radiator or wiatraczek or sth.. coby ladnie radzil se z odprowadzaniem
ciepla...

3: Jaka plyta bylaby do tego celu najlepsza ( spotkalem sie z opiniami
typu ASUS P2B i CHAINTECH 6BTM)

Z gory dziekuje za opowiedzi :))