Re: za szybki proc?

Autor: Ryszard Kurek (rychu_at_fnet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 10:02:05 MET DST

Dnia Sun, 18 Oct 1998 21:42:21 GMT, zawadiacki Jakub Chmielewski nastukał na kibordzie te słowa:

>Ryszard Kurek napisał(a) w wiadomości: <70delv$s1v$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>
>Runtime error 200?
>Programy byly pisane w Turbo Pascalu. To wina programu (a nie sprzetu).
wszystko się zgadza !
>Poszukaj w sieci programow do patchowania takich nieszczesnych dziwadel.
dziwadło ?? :)
>Jak nie znajdziesz to poszukaj w mailach do tej grupy - byly kilkukrotnie
>publikowane namiary na tego typu soft.

znalazłem tylko patche na tp5.5 i tp6 (ftp.borland.com).
Ciężko mi się szuka bo wyekspirował mi netscape :(
A może ma ktoś dokładny namiar na patcha crt - tp7 ???;
ewentualnie proszę o podesłanie tego na priv - pewnie niewiele to zajmuje..

--
pozdrowienia ze Szczecina * Ryszard Kurek <rychu_at_fnet.pl> * www.fnet.pl/rychu